Toon inhoud
Toon winkelmand Checkout
Subtotaal:

Op al onze refurbished (tweedehands) laptops leveren wij standaard 3 maanden garantie. Je kunt dit uitbreiden naar 12 maanden voor een vast percentage van de aankoopprijs.

Standaard

Premium

Duur

3 maanden

12 maanden

Kosten

Inclusief bij je aankoop

Meerprijs van 20% op de aankoopprijs.

Dekking

Garantie op de hardware van het gekochte product met uitzondering van de accu.

Indien er binnen 3 maanden na de levering van het product zich een probleem voordoet met de hardware, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij repareren het product of, indien nodig, ruilen het om voor een vergelijkbaar product.

Garantie op de hardware van het gekochte product met uitzondering van de accu.

Indien er binnen 12 maanden na de levering van het product zich een probleem voordoet met de hardware, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij repareren het product of, indien nodig, ruilen het om voor een vergelijkbaar product.

Software

Indien gewenst of noodzakelijk voeren wij kosteloos een herinstallatie uit van Windows.

Indien gewenst of noodzakelijk voeren wij kosteloos een herinstallatie uit van Windows.

Uitgesloten

Verzendkosten voor reparaties, door jou gemaakte verpakkingskosten, software installatiekosten, data herstelkosten, dataverlies, waterschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade. Op onderdelen en accessoires waar de gebruikswijze invloed heeft op het slijtageproces, geven wij geen garantie. Hieronder vallen de batterij en de oplader.

Verzendkosten voor reparaties, door jou gemaakte verpakkingskosten, software installatiekosten, data herstelkosten, dataverlies, waterschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade. Op onderdelen en accessoires waar de gebruikswijze invloed heeft op het slijtageproces, geven wij geen garantie. Hieronder vallen de batterij en de oplader.

Maak indien mogelijk een back-up van je bestanden, voordat je de defecte hardware naar ons opstuurt. Er bestaat namelijk altijd een geringe kans dat er tijdens de verzending iets stuk gaat of kwijtraakt. Ons advies: maak minimaal eenmaal per week een persoonlijke back-up op een externe harddisk en/of usb-stick.